Find dit formål og skab effekt

Når vi skal kommunikere, vælger vi tit format lidt for hurtigt.

Du tænker måske (halvt per refleks): “Jeg vil gerne have et nyt job, så jeg skal lave flere opslag på LinkedIn”. Men stop en halv – træd i stedet et skridt tilbage og tænk på dit formål og den ønskede effekt, før du vælger kommunikationsform. Når vi tænker formål og effekt før form, får vi nemlig en større chance for at opnå det ønskede resultat: Var det måske bedre med en serie kaffemøder med gamle studiekammerater? Eller at oprette en faglig blog og en twitterkonto?

I denne workshop har jeg samlet en række af de værktøjer, jeg har brugt som kommunikationschef, forsker og foredragsholder til at ramme plet med min kommunikation. Dem giver jeg videre til dig igennem en række øvelser, der hjælper dig godt igang med situationsbestemt kommunikation.

Vil du høre mere om workshoppen, eller er du klar til at booke, er du altid velkommen til at kontakte mig.